Boeken Auteur Marieke Proper

In De Ban Van De Tweelingziel Deel 1

In de Ban Van De Tweelingziel is een verhaal over liefde, passie, grenzen verleggen, jezelf verliezen en opnieuw leren kennen. Valt het fijne mooie leven dat je had stukje bij beetje uit elkaar of is de ontmoeting met je Tweelingziel juist een zegen?
Bestel dit E book direct!

Wie is Marieke Proper? Marieke Proper (1982) is werkzaam als relatietherapeut en auteur van diverse boeken waaronder romans en zelfhulp boeken, ze heeft verschillende online relatie coaching programma’s en video’s opgenomen waaronder de reeks ‘Keuze maken bij Overspel waar jij steun en handvatten uit kunt halen wanneer jij kampt met een relatiecrisis en worstelt met piekergedachten rondom een keuze. Van haar boeken In De Ban Van De Tweelingziel (deel 1&2), die ze geheel in eigen beheer heeft uitgegeven zijn meer dan 10.000 exemplaren verkocht. Velen van haar lezers namen contact met haar op voor raad en daad.

Relaties zijn voor veel mensen complex en ingewikkeld. Echt over je gevoel praten is reten spannend. Vertel je man of vrouw maar eens echt wat je denkt, voelt of waar je naar verlangt. Een partner zou kunnen opstappen? Toch? Vaak brengt het delen van onze gedachtes juist meer verbinding dan verwijdering. Waarom vinden we het dan toch zo eng? Ervaren we zo veel stress als we het over bepaalde dingen ‘moeten’ gaan hebben met elkaar? Angst voor verlies speelt een grote rol.

Ik heb in de afgelopen jaren diverse boeken geschreven en er is er nog een deel 3 van In De Ban Van De Tweelingziel in de maak. En wat vertel ik eigenlijk met al mijn boeken? Post gerust een reactie als je nog een vraag hebt of jouw lesson lurned wilt delen.

Keuze maken bij overspel

Keuze maken bij overspel

In De Ban Van De Tweelingziel deel 2In de Ban Van De Tweelingziel Deel 2 ‘Als afscheid nemen onmogelijk blijkt’

In de Ban Van De Tweelingziel Deel 2 ‘Als afscheid nemen onmogelijk blijkt’ is een verhaal over liefde, passie, grenzen verleggen, jezelf verliezen en opnieuw leren kennen. Valt het fijne mooie leven dat je had stukje bij beetje uit elkaar of is de ontmoeting met je Tweelingziel juist een zegen?
Link tekstDeel 2 direct bestellen E book deel 2 direct bestellen

HULP IN ZICHT, Het #1 zelfhulpboek voor als een dierbare kampt met een verslaving of psychische problemen.

Als iemand kampt met psychische problemen of een verslaving legt dit zonder twijfel een enorme druk op jou als naaste. Je wilt hem of haar helpen en hebt al veel geprobeerd. Je weet vaak niet mee hoe. In dit boek geef ik je raadzame tips en een stappenplan voor als jou naaste kampt met ernstige psychische problemen of een verslaving. Dit boek is echt een handboek vol praktische tips.

Bestel dit boek direct!

Liefde Vrede & Geluk, de 7 Gouden geheimen.

Dit boek is los te koop, maar ook in combinaties met video’s en gesprekken. Wil je meer informatie over het online relatie coaching programma & incl. de 1-1 gesprekken en deze 7 Gouden Geheimen?

Wat kan online relatie coaching voor jou betekenen? (Bekijk de video!)

Maak jij je ernstige zorgen om jullie relatie door allerlei omstandigheden? Ben je opzoek naar de juiste handvatten voor betere communicatie? Is naar een relatietherapeut gaan nu geen optie of heeft dit eerder niet het gewenste resultaat opgeleverd? Wil je bouwen aan jouw zelfvertrouwen  en onafhankelijker in je relatie staan? Het vertrouwen in elkaar terug? Ga direct aan de slag met dit e-book. Het is een interactief boek dat je gelijk handvatten geeft en direct nieuwe perspectieven biedt.

Direct downloaden

Pin It on Pinterest